Cărți de Agatha Christie (pdf)

O mică parte din colecția mea de cărți (în format pdf) ale Agathei Christie. Sper să vă găsiți aici cartea preferată! Lista cărților va fi completată…

Agatha Christie. Ceasurile. pdf

Agatha Christie. 13 La Cina. pdf

Agatha Christie. Zece Negri Mititei. pdf

Agatha Christie. Crima Din Orient Expres. pdf

Agatha Christie. Ucigasul ABC. pdf

Agatha Christie. Musafirul Nepoftit. pdf

Agatha Christie. Martorul Mut. pdf

Agatha Christie. Miss Marple. Povestiri. pdf

Agatha Christie. Oaspetele Neasteptat. pdf

Agatha Christie. Misterul Paradisului Inselator. pdf

Agatha Christie. N Sau M. pdf

Agatha Christie. Cele Doua Adevaruri. pdf

Agatha Christie. E Usor Sa Ucizi. pdf

Agatha Christie. Dusi De Val. pdf

Agatha Christie. Misiune Periculoasa. pdf

Agatha Christie. Unu Doi Trei. pdf

Agatha Christie. Misterul De La Market Basing. pdf

Agatha Christie. Crima Pe Terenul De Golf. pdf  / word

Agatha Christie. Crima Din Mesopotamia. pdf

Agatha Christie. Moartea Vine Ca Un Sfarsit. pdf

Agatha Christie. Misterul Din Cornwall. pdf

Agatha Christie. Dupa Funeralii. pdf

Agatha Christie. Cianura Scanteiatoare. pdf

Agatha Christie. Doamna Mcgint A Murit. pdf

Agatha Christie. Oracolul Din Delphi. pdf

Agatha Christie. Noaptea Umbrelor. pdf

Găsiți aici lista celor 10 carti preferate ale autoarei, la fel în format pdf.

47 de gânduri despre „Cărți de Agatha Christie (pdf)

  1. Pingback: Cele 10 cărți preferate ale Agathei Christie (pdf) | Mariana Raileanu

  2. Cât mă bucur că am găsit toate cărțile asta într-un loc, altfel ar fi trebuit să le caut separat. Acum am destule să imi potolesc „setea de Agatha Christie” !

  3. Excelent!
    Mulțumim mult de tot!!!
    Spor la treabă și așteptăm și alte surprize plăcute.
    Tot respectul pentru munca pe care o faceți.
    Sănătate și tot ce vă doriți!

  4. Bună ziua,

    Se întâmplă să aveți în format electronic și „Mușcata Albastră”? Nu reușesc să o găsesc pe nicăieri, nici în librării…

    Mulțumesc,
    Cristina Balas

    • Am verificat chiar acum, cartile se descarcă, totul este in regulă. Nu stiu de ce intimpinati aceasta problema. Mai incercati o data. Daca nici a doua oara nu se primeste imi dati o adresa de mail si vi le trimit de la mine din calculator. Toate cele bune!

  5. Toate gandurile noastre bune pentru autoare! felicitari pentru initiativa!
    cartile sunt momentele noastre cele mai frumoase in serlile de iarna sau in calatoriile cu metroul !!
    Chapeau Bas , distinsa Doamna…!

  6. Buna,sunt un fan Agatha Christie,desi multi spun ca ar fi depasita.Va multumesc pentru ceea ce faceti!O rugaminte doar…Edgar Allan Poe(pdf).I-am citit cateva nuvele cand eram copil,nu mi le mai amintesc si la biblioteca au uitat de el,in schimb isi amintesc cei de la Hollywood(Eliza Graves).Mentionez ca prefer o carte in locul e-book-lui,dar in format pdf parca mai uit de „tehnica viitorului”!Daca ati putea,sau mi-ati da un sfat despre cu
    m as putea citi asa ceva v-as ramane recunoscator!Cu stima

  7. Buna,
    Nici nu am cuvinte suficiente pentru a-mi exprima incantarea fata de o asemenea descoperire.
    Sunt un cititor inrait si consider cartile „clasice” inca inegalabile.
    Multumesc din suflet pentru efortul deosebit de a crea un asemenea site si, mai ales, pentru generozitatea cu care oferi asemenea comori.

    Cu mult drag,

    Anca

  8. buna seara. ma bucur ca existati doamna Raileanu. ma bucur ca sintem asa de multi fani Aghata. ma bucur ca intdelencicirea cititului nu a disparut. o seara buna tuturor.

  9. Pingback: cartidecititformatpdf

Lasă un comentariu