„Singur în întuneric”. Cărțulia mea a văzut lumina zilei!

cartea mea.

 

Trăiesc un ocean de emoții frumoase! Pentru că romanul „Singur în întuneric”, cărțulia mea, a văzut, în sfârșit, lumina zilei! E un sentiment divin – asta pot să vă spun! – când îți vezi visul îndeplinit.

Pentru mai multe detalii rămâneți alături de mine.

Lansarea în curând…

cartea mea-horz

15 gânduri despre „„Singur în întuneric”. Cărțulia mea a văzut lumina zilei!

  1. Felicitari! Postarile blogului tau mi-au condus gandul la posibilitatea aparitiei unei carti! Asteptam detaliile cu interes!
    In recenzia domnului Ncolae Dabija am remarcat urmatoarele randuri:
    „Libertatea, care e dreptul de a face orice fara sa-i deranjezi pe altii, e inteleasa de catre acestia, de regula, pervers, fiind libertatea de a deranja.” Acelasi lucru se poate spune si despre libertatea dobandita in Romania in decembrie 1989…
    Titlul suna bine si in engleza, Alone in the Dark! 🙂

Lasă un răspuns

