Emoționant până la lacrimi. „Evin Sensin” – cel mai bun film turc urmărit vreodată

Leila și Iscander. O poveste de dragoste emoționantă până la lacrimi…

Dacă ești unul dintre cei care nu cred în dragoste, filmul „Tu ești casa mea” o să-ți înghețe toate suspiciunile și o să te facă să crezi că acest sentiment într-adevăr există. Dragostea care supraviețuiește oricărei încercări. Dagostea care rezistă. Care învinge…

evim_sensin_by_queenbg-d6cy7t5

Filmul a apărut în 2012, cu denumirea originală „Evin Sensin”.

Decepționată în dragoste, Leila se întoarce în casa părinților, unde tatăl ei o primește rece. Peste ceva timp, Leila se îndrăgostește din nou, de această dată de persoana potrivită, dar soarta îi scoate în cale încercări mai dificile decât s-ar fi așteptat. Împreună cu Iscander – noul iubit, trebuie să treacă peste o greutate care îi îngenunchează…

Eu am următit filmul de câteva ori și de fiecare dată mi-au dat lacrimile. Gizem Denizci este o actriță fenomenală! Știe să fie convingătoare, să smulgă din oameni atitudinea și emoțiile potrivite, să impresioneze. Pe mine m-a cucerit! Colegul ei de scenă în acest film, Oscan Deniz, este la fel de fermecător. Împreună fac o pereche frumoasă și reușesc să seducă publicul nu doar cu replicile și dialogurile bune, ci și cu înfățișarea de nota zece.

Eu vă recomand filmul din tot sufletul!

3 gânduri despre „Emoționant până la lacrimi. „Evin Sensin” – cel mai bun film turc urmărit vreodată

  1. Multumesc pentru recomandare ! 🙂
    Mie imi plac filmele turcesti iar serialul ” Suleiman Magnificul ” m-a captivat de la inceput mai ales ca DRAGOSTEA dintre principalii protagonisti a rezistat cu toate uneltirile dusmanilor lor………
    Cat priveste filmul prezentat mai sus, nu l-am vazut dar o sa-l caut stiu eu unde si-o sa-l vad ! 🙂
    In alta ordine de idei, iti multumesc si pentru faptul ca ti-ai amintit de modestul meu blog ! 🙂
    O toamna cat mai frumoasa ! 🙂
    Cu respect,
    Aliosa din dreapta Prutului .

  2. In tinerete ascultam cu drag si mari emotii pe SOFIA ROTARU

    atat in limba romana cat si in limba rusa ……………
    Dupa 1990, nu mai stiu nimic despre domnia sa ! 😦
    Mai canta oare ? 🙂
    O zi placuta ! 🙂
    Cu stima,
    Aliosa.

Lasă un răspuns

