Festivalul „iProsop” la Selemet, desfășurat în premieră

Ieri, la Selemet, un sat cu oameni gospodari din raionul Cimișlia, a avut loc un Festival de zile mari, „iProsop”, desfășurat în premieră.

Acest eveniment, dedicat tradiției prosopului național și încercării de a promova reorientarea societății către cultura a unit la un loc moldoveni din toate colțurile țării. Îmbrăcați în costume tradiționale, oaspeții s-au bucurat de varietatea produselor prezentate la expoziție, au avut posibilitatea să vadă cu ochiul liber cum se țese un prosop, s-au alintat cu delicii din bucătăria tradițională și au dansat împreună pe fundal de muzică populară.

M-am ascuns de soare sub cușma lui Guguță!

M-am ascuns de soare sub cușma lui Guguță!

Eu am avut ocazia să văd pentru prima dată cum arată o ladă cu zestre! 🙂

CIMG7590

…și cât de originale pot fi opincuțele!

CIMG7636 Am probat o iei dintr-o colecție de ii la prețuri accesibile (între 400 și 1000 lei).

CIMG7631

Am rămas plăcut impresionată de cât de bine a fost organizat evenimentul! Împart cu voi din atmosfera primului festival al prosopului în pozele care urmează:

Această prezentare necesită JavaScript.

selemet

4 gânduri despre „Festivalul „iProsop” la Selemet, desfășurat în premieră

  1. Pingback: Un blog ce merita citit !!! | Alioşa

Lasă un răspuns

