La mulți ani, scumpa mea mamă! Astăzi toate florile sunt pentru tine!

mama

MAMA!

TE IUBESC, scumpa mea, adorata mea, gingașa mea, minunata mea mamă!

Tu mi-ai dat aripi să zbor, m-ai ajutat să mă înalț și mi-ai dezvăluit la ureche secretul fericirii!

Tu ești ființa cu cel mai cald și curat suflet. Tu ai cei mai luminoși și pătrunzători ochi.

Tu ești credința mea, rugăciunea mea, lumina mea!

Eu am totul, mamă, pentru că te am pe tine!

Tu ești îngerul meu păzitor!

MULȚUMESC DOMNULUI CĂ MI TE-A DAT ȘI MĂ ROG LUI DE SĂNĂTATE PENTRU TINE!

LA MULȚI ANI, SCUMPĂ MAMĂ!

 mama flori

Nu, încă nu știu ce sfântă lege te-a plăsmuit așa

Cui să-i mulțumesc că am norocul să fii tu mama mea?

Zâmbești și , Doamne!, cât îmi placi!

Stai lângă mine, mamă

Și spune-mi ce mai faci!

Ești singurul om ce din iubire mi-ar fi iertat orice,

Tu m-ai învățat credința oarbă în vis și dragoste!

Și când cu viața nu mă împac

Stai lângă mine, mamă, și spune-mi ce să fac.

(Îți dedic, scumpă mamă, versurile din cunoscuta melodie de mai sus! Te iubesc mult, te cuprind cu dragoste și sunt alături de tine!)

4 gânduri despre „La mulți ani, scumpa mea mamă! Astăzi toate florile sunt pentru tine!

  1. La mulţi ani!, mamei tale. Multă sănătate şi numai numai fericire!
    Foarte emoţionante gâdurile tale aşternute aici! Cu siguranţă mama ta este foarte mândră de tine şi are de ce să fie. Felicitări Mariana! 🙂

Lasă un răspuns

