Dacă nu riști nimic, nu ești nimic

Dragii mei, în anul care vine să râdem mai mult, să plângem, să întindem o mână cuiva, să ne arătăm sentimentele, să vorbim despre visurile noastre, să iubim, să trăim, să sperăm, să încercăm, să ne acordăm importanță, să fim noi – cei care vrem să fim, să riscăm, altminteri, după cum spune poetul: Dacă nu riști nimic,/ Nu faci nimic,/ Nu ai nimic,/ Nu ești nimic.

poezie

Să aveți parte de un An Nou fericit, iar magia sărbătorilor să vă încălzească sufletele, să vă dăruiască împlinire și voie bună!

6 gânduri despre „Dacă nu riști nimic, nu ești nimic

  1. tot ce am trait in viata a fost riscand!! am sa ” ma risc” pana la sfarsit ” no matter what” !!! si am iesit pe plus pana acum !! mai mult bine , doar un pic rau!! multu de ” povestea” riscului!! mi-a placut !! la multi ani!!

Lasă un răspuns

