Azi

16

Astăzi mi-e dor. De ciripit de păsări și miros de liliac. De îmbrățișări sincere. De salutări binevoitoare și oameni care au timp pentru viață. De zâmbete nevinovate. De visurile din copilărie. De iarbă verde. De copacul din grădină. De imaginea părinților zâmbind unul altuia. De frați și surori. De supă de pui. De fapte bune și copii mai puțin alintați. De roșu și verde. De pământ fierbinte, bătătorit. De julituri în genunchi. De un desen animat ca pe timpuri, fără roboți și monștri. De un cal înhămat la căruță. De tot ce e frumos, simplu, ușor.

  • Vouă de ce vă este dor?

Astăzi iubesc. Tot ce îmi aduce fiecare moment, cu bune și rele. Oamenii pe care îi întâlnesc în calea mea, pentru că de la fiecare învăț câte ceva. Experințele pe care le trăiesc, pentru că fiecare experiență îmi dezvăluie o lecție. Verdele brazilor care înfrumusețează cartierul în care locuiesc. Copii care se joacă gălăgioși în fața blocului. Prietenii cu fețe luminoase, spirituali și devotați scopului comun. Muzica care-mi îmblânzește camera. Cărțile cu miros proaspăt de librărie. Spiritul de sărbătoare. Familia mea. Viața. Dragostea.

  • Dar voi, ce iubiți?

Astăzi mulțumesc. Sunt mulți oameni cărora le sunt recunoascătoare. Îmi zic adesea că o să am timp destul ca să le arăt afecțiunea și respectul, devotamentul meu, dar uit că timpul nu așteaptă. Astăzi și în fiecare zi e timp destul și pentru un mulțumesc. Unul pe zi, măcar. Un mulțumesc omului care-mi vinde laptele. Unul pentru doamna de la care cumpăr ziare. Unul pentru chelnerul care mă servește. Unul Domnului, pentru că este cu mine în fiecare zi, îmi ascultă rugile și mă ajută să-mi îndeplinesc visurile. Și multe alte mulțumescuri pentru părinți, profesori, mentori, prieteni și colegi care împart ziua lor cu mine.

  • Cui ați dori să mulțumiți astăzi?

Astăzi sunt fericită. Învăț să prețuiesc tot ce am. Învăț să iau tot ce-i mai bun de la tot ce mă înconjoară. Învăț să apreciez viața cu toate mărunțișurile ei. Zâmbesc și dăruiesc mai multă fericire oamenilor care mă înconjoară. Recitesc o carte nu pentru că este considerată bună de către un critic literar renumit, ci pentru că naște emoții pozitive în sufletul meu. Îmi împodobesc camera cum făceam pe timpuri în casa părintească, cu hârtie colorată tăiată și lipită în lanțuri. Nu aștept ocazii speciale ca să dăruiesc cuiva drag cadouri și îmbrățișări. Am sufletul ușor și mă simt mai bine ca niciodată! Am zâmbit, am râs, am glumit, am dat și primit sfaturi, am ascultat păreri, am stat la confesiuni, am plâns, am privit, am dansat, am dăruit, am cântat, am ajutat și am primit ajutor, am îmbrățișat, am fost alături, am condus, am încercat, am simțit, am sperat, am lăsat emoțiilor de toate felurile să intre în viața mea și le-am trăit pe fiecare, în toată intensitatea. Astăzi sunt liberă și fericită! Pentru că sunt 101 motive să fiu!

  • Pe voi ce vă face fericiți?
Lasă un răspuns

