Un puzzle al etapelor spre succes

Eu nu cumpăr cărți-memorii ale oamenilor de televiziune. Nu am nici timp, nici răbdare, nici dorință să le citesc, mai ales că pe lista mea de așteptare sunt titluri multe și grele, care abia își așteaptă rândul. Asta însă nu înseamnă că nu îi apreciez pe acești oameni pentru profesionalismul de care dau dovată în domeniul în care muncesc. Sunt jurnaliști (puțini) pe care îi urmăresc cu drag, care mă inspiră și mă impresionează, care îmi sunt mentori și modele.

Am făcut rost de cartea lui Dan Negru, „Amintiri în alb și negru”, pentru o prietenă foarte bună, ca să-i fac o surpriză. Știu că o vroia demult și nu am putut să mă abțin să nu o răsfoiesc când am făzut-o în mâinile mele. O carte foarte simplă, personală, în care jurnalistul își adună amintirile din mai multe etape ale vieții în care a întâlnit și cunoscut oameni frumoși, momente despre cum a crescut profesional sau care i-au lăsat urme semnificative în viață. Este o carte cu istorioare scurte, scrise în stilul textelor pe care Negru le publică pe blogul personal. În imaginile de mai jos sunt selecțiile citatelor preferate ale jurnalistului, destul de bune, și sunt singurele sublinieri pe care le-am făcut în cartea sa.

Această prezentare necesită JavaScript.

În acest articol nu vreau să vorbesc mult despre cartea jurnalistului, ci mai degrabă despre domnișoarele care mi-au adus această carte în casă! Este vorba despre fetele care administrează blogul Cartea Ta este la Noi – Cristina și Olga. Am cumpărat mai multe cărți prin intermediul librăriei virtuale pe care acestea au creat-o recent și am rămas foarte satisfăcută. Faci comandă la ele pentru oricare carte (în special pentru produsele care nu le găsești în librăriile din țară) și în 4-5 zile ai cartea solicitată pe masă. E rapid și sigur, de aceea le recomand cu drag! Faceți surprize plăcute celor dragi și procurați cărți fără să vă pierdeți nervi și timp că nu le găsiți sau că livrările (în cazul că le comandați de peste hotare) sunt scumpe.

Împreună cu cartea solicitată primiți un semn de carte original, cu un citat foarte bun de W. Somerset Maugham: „Singurul Lucru important într-o carte este semnificația pe care o are pentru tine.”

2 gânduri despre „Un puzzle al etapelor spre succes

  1. Ma uimesti cu felul tau atat de delicat, select, suav de a fi si de a simti… Unde mai pui ca esti si atat de frumoasa… Bravo, scumpa si tanara mea prietena!

  2. Buna dimineata, Mariana !
    Sincere felicitari pentru prezenta postare ! 🙂
    La postarea TA din dec.2013 intitulata ” Citate celebre” am lasat asa, o vorba…..,
    fara a sti ca AICI, voi gasi si motivatia acelei vorbe………
    Da, a spus bine cine-a spus :
    ” Prietenul la nevoie se cunoaste ” ! 🙂
    iar tu ai dovedit-o din plin prin inspirata de fata postare ,prin care,
    ai inceput cu prezentarea cartii lui Dan Negru si ai ajuns la blogul domnisoarelor CRISTINA si OLGA , ” Cartea Ta este la Noi ” 🙂 dand credit altei ziceri din popor :
    ” am prins doi iepuri deodata ” ! 🙂
    Vreau sa fiu bine receptat de intreaga lume virtuala si-n mod deosebit de detractorii mei :
    – Nu te te acuz de nimic, nu te critic , dimpotriva, iti laud profesionalismul in materie de jurnalism si felul minunat in care ai facut cele doua prezentari ! 🙂
    Postarea de fata este la fel de frumoasa ca si fotografia postata ! 🙂
    Iar CITATUL din finalul prezentarii despre care, cu jena recunosc ca abia acum am aflat despre el 😦 😦 😦
    „Singurul Lucru important într-o carte este semnificația pe care o are pentru tine.” ( W.Somerset Maugham )
    va constitui pentru mine un DAR de Mos Nicolae de la TINE
    si MOTTO pentru viitoarele postari ce vor avea legatura cu noile aparitii editoriale ! 🙂
    De vei intra pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2014/11/27/
    vei constata spre sfarsitul postarii doua imagini despre o carte ilustrata cu poezii pentru copii,
    intitulata ” ANOTIMPURILE ” scrisa de ………..
    Un sfarsit de saptamana minunat iar Mos NICOLAE sa-ti aduca-n DAR,
    DARUL ce-l doresti cel mai tare si mai tare !!! 🙂 🙂 🙂
    Cu stima si admiratie,
    Aliosa.

Lasă un răspuns

