O zi

Iubește viața mai presus decât înțelesurile ei, și abia atunci îi vei pricepe sensul. Dostoievski a spus-o. Asemenea lui Dostoievski, nu pot trece pe lângă un copac și să nu fiu fericită că-l văd, să stau să vorbesc cu un om și să nu fiu fericită că-l iubesc. Sunt atât de multe lucruri pentru care iubesc viața încât nu-mi mai rămâne timp să fiu supărată, necăjită sau îmbufnată.

Voi v-ați făcut listele cu cel puțin 10 lucruri pentru care sunteți fericiți că sunteți? Eu da! Și mă tem că sunt mai mult de 10… Astăzi vreau să vă transmit gândurile mele bune și să vă îndemn să vă iubiți unii pe alții, pentru că restul e decor, e praf, e scurgere de timp și energie.

lucruri

Pentru restul serii am două recomandări pentru voi! Este vorba despre un film excepțional (1) și o carte care vă pune pe gânduri (2).

Whiplash (1) este drama care astăzi m-a ținut încordată de la început până la sfârșit. O ecranizare fermecătoare a ceea ce noi numim autodisciplină, obsesie, limită, influență. Toate combinate cu o muzică care îți întinde corzile sensibilității până la soare, ca să te lase apoi la pământ, pleoștit și nins, cu gânduri care aleargă haotic. Pentru mine este filmul anului 2014!

Urmăriți acest film și vedeți ce emoții vă transmite vouă!

000036.2771.Whiplash_still1_JKSimmons_.JPG

Cât despre carte (2), v-o recomand pe cea care îmi stă acum în fața ochilor: „Visuri de iarnă și alte povestiri”, scrisă de autorul Marelui Gatsby, Francis Scott Fitzgerald.

„Opera lui Fitzgerald exprimă experiența intimă a autodistrugerii și a fascinației suscitate de boală și moarte. Dacă Marele Gatsby constituie punctul de maximă realizare artistică, rămânem cu convingerea că și nuvelele marelui scriitor prezintă suficient interes pentru iubitorul de literatură veritabilă.” este de părere Liviu PAPUC. Mie, această carte mi-a deschis o nouă viziune asupra a ceea ce se petrece în spatele cortinei, atât a celei din spectacol intim al vieții, cât și din cel public, pe care-l afișăm mulțimii.

visuri de iarna

Vă las gândurile mele de bine!

Cu drag!

Lasă un răspuns

