Parfumul visurilor din pod

Pack Nr.14 Other (42)

”Nu te uita la filme de dragoste! Sunt inutile. Pierdere de timp pentru visători și naivi.”

Așa am ajuns să urmăresc filmele de groază, drame și thrillere.

”Nu visa atât de sus. Învață din exemplul lui Icar și fii prudentă.”

Așa am învățat să pun echilibrul mai presus de riscuri și să evit săriturile ”peste limită”.

”Nu ai crescut destul să te implici în orice”

Așa am așteptat timpul potrivit.

”Nu te încrede în oameni. Sunt răi și te vor amăgi întotdeauna.”

Așa am învățat să fiu selectivă și reticentă.

Profesori, părinți, prieteni, colegi, cunoscuți. Toți știu mai bine decât tine ce e bine și ce e rău pentru tine. Influențele ”binevoitorilor” te fac adesea să te abați de la drumul tău, să uiți că ai aripi și că te poți ridica mai sus de pământ. Și vine o zi când nici nu observi cum devii media oamenilor de lângă tine. Un om ca și alții, ori să fii ca alții înseamnă să fii lipsit de sine, de identitate, de unic.

Eu mi-am ascuns de-a lungul anilor toate visurile în podul inimii. S-au adunat multe de atunci, dar nu am renunțat la ele niciodată. Acum privesc și filme de dragoste (pe lângă cele de groază), nu aștept timpul potrivit (pentru că timpul potrivit este în fiecare zi), și am încredere în oamenii pe care-i am în preajmă (pentru că încrederea se răsplătește cu încredere). Știu că doar depășindu-mi temerile voi izbuti. Iubiți și visați! Ascultați sfaturile altora, dar nu uitați de ale voastre proprii. Credeți și riscați! Nu ezitați să credeți că puteți mai mult și să acționați, în ciuda limitărilor impuse sau presupuse. Învățați din propriile greșeli și ridicați-vă din genunchi când nu mai aveți puteri. Veți izbuti! Eu am izbutit.

Lasă un răspuns

