Exemplu de needucaţie

imagine simbol

Mama (50-60 ani) cu fiul ei (25-30 ani) în rutiera spre Căuşeni:

– Mamă, ai achitat drumul?
– Am achitat dragul mamei, pentru amândoi. Am achitat…
– Aa, bun dar, că eu mă gândem să plătesc eu.
– Am achitat. Du-te tu mai bine şi cumpără nişte turte, să avem pentru drum.
– Ce turte? Care turte? Mie nu mi-e foame…
– Du-te dragul mamei şi cumpără mie nişte turte.
– Mie nu mi-e foame.
– Dă-mi te rog frumos nişte bani dar, că mă duc să-mi cumpăr eu…
– Turte îţi trebu amu!

Mi-a fost atât de milă de femeie şi atât de ruşine pentru băiatul ei că m-am oferit să-i cumpăr eu ce avea nevoie. Băiatul s-a uitat la mine chiorâş şi a ieşit din rutieră. Peste ceva timp a venit înapoi cu câteva turte într-o mână, atât cât să pui pe-un dinte…

Am dat acest exemplu pentru că pentru mine mama e ceva asemuit cu sfinţenia, şi îmi repugnă când cineva nu-şi respectă mama.

Dragii mei, respectaţi-vă şi iubiţi-vă mamele acum cât sunt vii, cât vă sunt alături, pe urmă s-ar putea să vă pară rău, dar să fie prea târziu.

2 gânduri despre „Exemplu de needucaţie

  1. stringem roadele de la uniune… cei mai gospodari si mai buni oameni din asta tara eu fost dusi in siberi cei care au reusit cumva sa mai ramina pe aici nu am putut educa asa multime de prostie. Imi pare rau si mie de aceasta societate bolnava si oarba

Lasă un răspuns

