,,Literatura şi Arta” la 60 de ani de activitate

lit si arta

Astăzi, la biblioteca „Onisifor Ghibu” din Chişinău, a avut loc sărbătorirea a 60 de ani de la fondarea Săptămânalului Uniunii Scriitorilor din Republica Moldova – ,,Literatura şi Arta”.

Am fost fericită să mă aflu printre intelectualii şi literaţii din Republica Moldova şi România, care au celebrat evenimentul cu cântece, poezie şi gânduri bune.

În urma totalizărilor efectuate la sfârşit de an, redactorul-şef al săptămânalului, Nicolae Dabija, a înmânat celor prezenţi diplome.

Întrucât în 2013 am publicat mai multe cicluri de poezie şi proză, am fost premiată şi eu cu Diplomă de Laureat al săptămânalului Literatura şi Arta – 2013 pentru proză (debut) şi poezie.

lit

Săptămânalul ,,Literatura şi Arta” a fost fondat la 3 octombrie 1954, ca organ de presă al Uniunii Scriitorilor.

7 gânduri despre „,,Literatura şi Arta” la 60 de ani de activitate

Lasă un răspuns

