Oamenii frumoşi nu sunt trişti niciodată

anul nou, cadouri

Se apropie sărbătorile de iarnă şi eu, pe lângă mulţimea entuziasmată care forfoteşte nerăbdătoare şi zi de zi prin toate magazinele capitalei, caut să-mi realizez cât mai degrabă lista cu cumpărături.  Nu este vorba despre procurarea unui brăduleţ care să-mi înfrumuseţeze un colţ de cameră, ci mai degrabă de cadourile pe care vreau să le pun sub acesta! Iar pentru asta am nevoie de multe pacheţele colorate şi argintării frumoase! Nu cumpăr niciodată cadouri gata făcute, ci tind să le fac personal, din diferite piese trebuincioase şi împresurate frumos cu imaginaţia şi creativitatea mea. Cred cu toată inima că e de un milion de ori mai plăcut să primeşti în dar un cadou la care ştii că s-a muncit cu sufletul, şi nu s-a achitat pur şi simplu o sumă oarecare pentru procurarea lui din magazinul cutare.

Îmi place să dăruiesc cadouri oamenilor pe care-i iubesc, pentru că mă umple de viaţă fericirea pe care o văd apoi pe chipurile lor. Mama mea spune că oamenii frumoşi nu sunt trişti niciodată. Ştiu că se referă la frumuseţea sufletului, şi nu la cea fizică. Un om frumos sufleteşte este împăcat cu sine şi cu toată lumea, şi iubirea lui pentru viaţă îi atrage pe toţi în jurul lui ca un magnet. De aici şi veşnicul zâmbet pe care-l poartă pe buze şi cu care-i hrăneşte pe fiecare! Ştiu că mama mea este un om frumos (din ambele puncte de vedere) şi fericit, dar insist să-i sporesc fericire cu un cadou pe măsură!

Voi aţi reuşit să surprindeţi plăcut pe oamenii frumoşi din vieţile voastre?

2 gânduri despre „Oamenii frumoşi nu sunt trişti niciodată

Lasă un răspuns

