Mi-am scos dorurile la plimbare!

iarna

Astăzi mi-am luat dorurile toate şi le-am scos la plimbare! Dacă nu pe săniuţă, atunci le plimb în alinarea dulcelor visări, că este loc! Iarna adevărată are drum lung de parcurs până să ajungă şi la noi, în Moldova, şi nu văd rostul să stau dosită după fereastră, înfofolită într-o plapumă groasă şi crâşnind din dinţi, aşteptând-o.  În locul fulgilor pufoşi şi frumuseţii albe, imaculate a peisajului acestui sezon avem parte de un frig intolerant şi răutăcios, care ne pişcă de obraji şi ne fugăreşte de prin parcuri. Eu n-am de gând să-i fac jocul, întrucât nu mi-a dispărut şi entuziasmul! Entuziasmul oamenilor care poartă frumuseţea iernilor în suflet! În pereche cu amintirile frumoase ies în întâmpinarea iernii.

Iarna înseamnă muuuuulte, multe cadouri, picături muzicale, zâmbete, îmbrăţişări, căldură, frumuseţe, splendoare, feerie, vis! Iarna putem să fim mai buni şi să petrecem mai mult timp în apropierea celor dragi, să-i surprindem plăcut şi să ne lăsăm surprinşi, să iertăm şi să cerem iertare, să ne lăsăm iubiţi şi să iubim, să ne facem vise şi să le realizăm. Iarna putem fi mai buni!

Şi dacă avem spiritul sărbătorilor în casa şi în sufletul nostru, putem gusta cu mai multă însufleţire din plimbările diurne în afara casei, fără să ne incomodeze vremea posomorâtă şi lipsa stratului alb şi pufos de pe trotuare!

Lasă un răspuns

