Despre „culorile” care dau viaţă cinematografiei moldoveneşti!

1

Am vizionat mai multe producţii cinematografice autohtone, dintre care unele mi-au plăcut mai mult, altele – mai puţin. Despre filmul „Culorile” am aflat de la o colegă de la universitate, şi am primit cu oarecare ezitare invitaţia de a merge să-l vizionăm. Am făcut-o cu ochii închişi, ca să spun aşa, căci nu am vizionat trailerul în prealabil, şi nu cunoşteam niciun detaliu despre film, actori, sau alte informaţii care să mă ajute să iau o decizie. Ce am văzut la cinematograful Odeon însă, m-a lăsat fără cuvinte!

Nu am să vorbesc acum despre cât de plină a fost sala! Şi nici despre aplauzele tumultoase ale spectatorilor la sfârşitul filmului. Am să vă spun doar că filmul „Culorile” demonstrează încă odată că şi în Moldova se pot face filme bune! Vedeţi trailerul mai jos:

Filmul te atrage cu o adevărată avalanşă de trăiri intense, care te fac să-ţi simţi inima bătând atât de tare încât ai impresia c-o aude şi colegul din rândul al10-lea! Povestea de iubire dintre Ana şi Andrei începe pe o reţea de socializare, iar când ajung să fie împreună dragostea lor este substituită treptat de gelozie, dominaţie şi scene de violenţă verbală, psihologică.

646x404

Filmul „Culorile”, în regia Vioricăi Meşina, abordează fenomenul violenţei verbale şi dă startul acţiunilor din cadrul Campaniei „16 zile de activism împotriva violenţei în bază de gen”. Iniţiativa acestui proiect aparţine Centrului Internaţional pentru Protecţia şi promovarea drepturilor femeii „La Strada”. Mai multe detalii aflaţi aici.

culorile_9-800x450

7 gânduri despre „Despre „culorile” care dau viaţă cinematografiei moldoveneşti!

  1. Pingback: #Bloguri din Moldova: Despre „culorile” care dau viaţă cinematografiei moldoveneşti!

  2. Buna dimineata !
    La multi ani MOLDOVA
    pentru semnarea tratatului de preaderare la Uniunea Europeana !
    ” Uniunea Europeana a trecut PRUTUL ” spus-a premierul vostru !!!
    O veste minunata,
    de toti ROMANII asteptata !
    Felicitari MOLDOVA !!!
    Te invit cu stima si respect sa treci macar virtual PRUTUL
    impreuna cu ” OMULETUL ” tau sa sarbatorim impreuna
    Ziua Nationala a ROMANIEI !!!
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2013/11/27/
    O duminica superba !
    Cu stima,
    Aliosa.

    • Multumesc mult pentru cuvintele frumoase si pentru invitatia care mi/a facut, deodata, ziua mai frumoasa! Vizitez cu mult drag blogul dvs, si o s-o fac in continuare cu deosebita placere! Multa sanatate si numai de bine!

  3. Cinematografiei moldovenești îi mulțumesc de fiecare dată când revăd Patul lui Procust… O să țin minte recomandarea, Mariana. Și mulțumesc cu drag pentru ea! 🙂

Lasă un răspuns

