Iubirea se răsplăteşte cu iubire. Cadou de suflet pentru mama mea!

parinti

Pentru mine ziua mamei mele este în fiecare zi, nu doar pe 13 ianuarie! Nu voi aştepta niciodată motive speciale sau anumite ocazii pentru a-i putea oferi un sărut, o îmbrăţişare, un surâs, nişte flori, un cadouaş sau alte minunăţii drăguţe care să-i nască zâmbetul pe buze şi soarele în suflet. Mama mea e specială şi tot ce ţine de ea mă atinge în mod deosebit. Am iubit-o, o iubesc şi o voi iubi căte zile mi-a dat Domnul, mulţumindu-i că o am alături şi în suflet şi că pot conta oricând pe bunătatea ei. Pentru că asta este- o bunătate! Toată!

Ce vedeţi mai jos e pernuţa moale şi albă pe care este imprimată o poză de nuntă a părinţilor mei, singura care s-a mai păstrat, cu ambii în cadru. (Au fost fotografiaţi exact în timpul dansului mirilor!) Este o mică bucurie pe care am făcut-o mie şi lui mămica, căci la ea va zbura pernuţa, cu toată dragostea, îmbrăţişările şi sărutările mele!

pe pernuţa poza părinţilor! ...pentru că îi iubesc!

O fotografie mai veche, din ziua nunţii părinţilor mei!

P.S.: Tata mi-a fost complice! 🙂 El ştie că iubirea se răsplăteşte cu iubire!

7 gânduri despre „Iubirea se răsplăteşte cu iubire. Cadou de suflet pentru mama mea!

Lasă un răspuns

