Scutură-mă de doruri

broken_dreams_by_brytts_gotno_wytts

Scutură-mă de doruri şi lasă-mă rece,
să zac în găoaca iluzoriului trecut,
căci ce n-a fost nu are cum se trece,
căci ce n-a fost nu are cum să uit.

Dezgoleşte-mă de vise şi lasă-mă întâia oară
să te văd altfel decât te-ai arătat,
n-o să regret, şi… da, o să mă doară,
dar vei fi tu, un tu adevărat.

Spulberă iubirea zămislită în doi
căci e minciună, chiar şi pe jumate.
De-aş fi ştiut că n-a fost nici un „noi”,
c-a tale vorbe-au fost scorniri deşarte…

Mariana Raileanu                                                                                                         01.09.13

5 gânduri despre „Scutură-mă de doruri

  1. @ Buna dimineata !
    Frumoase versuri !
    Cum insa TOAMNA a venit
    Cu roadele-i bogate
    La tine eu am poposit
    Cu cantec si ganduri curate :

    O toamna cat mai frumoasa !
    Aliosa.

Lasă un răspuns

