Cele mai frumoase momente!

Sunt momente în viață care se cuibăresc adânc în sufletul tău și ți-l golesc de griji și nevoi pentru a-l umple cu bunătate, împlinire și fericire! Un asemenea moment a fost și cel de astăzi (29.06.13), la festivitatea de înmânare a diplomelor de licență. Multe emoții, flori, zâmbete, îmbrățișări… E greu să descriu toată nebunia de astăzi, fiindcă au fost trăiri pe care doar un student le poate înțelege!

Trei ani care au zburat ca vântul! Ani în care ne-am conturat identitățile și am învățat să învățăm. Ani în care ne-am făcut cunoștințe, tovarăși și prieteni noi. Ani în care am crescut!

CIMG3932

ULIM. Alături de prietena și colega Katrin!
(în mână: diploma de licență și diploma de excelență!)

Dacă pentru unii cei mai frumoși ani au fost cei de liceu, pentru mine anii de studenție nu au echivalent!

Mulțumesc părinților, în primul rând, pentru toate succesele mele, apoi profesorilor și prietenilor, care mi-au fost dascăli și critici în același timp!

CIMG4048

_medalie de excelență pentru cei mai buni dintre cei buni!_

 

După ce am depus jurământul (pentru prima dată în istoria ULIM-ului!), ni s-au înmânat diplomele de licență. Plus medalii și diplome de excelență pentru cei cu media peste 9,5!

(29.06.13)
Înmânarea diplomelor de licență

P. S.: Scumpi colegi, vă îmbrățișez și vă iubesc pe toți! Să ne revedem peste ani cu aceleași emoții pozitive și gânduri bune, plus un bagaj de realizări frumoase!

P. P. S. Mult stimați și îndrăgiți profesori! ne înclinăm respectuos în fața dvs și vă împărtășim cele mai alese și sincere urări de bine!

Și dragii mei părinți! Pentru că sunteți cele mai prețioase ființe din viața mea! Pentru că vouă vă datorez totul! Vă mulțumesc!

5

20 de gânduri despre „Cele mai frumoase momente!

  1. Felicitari! Trec repede anii mai ales cand sunt cei mai frumosi,fie ca sunt cei din liceu sau cei de facultate.
    Mult succes in continuare,sa ai o cariera excelenta.

  2. Congratulation on your beautiful achievement wishing you success Mariana al the way.jalal

Lasă un răspuns

