Când după ploaie iese soarele…

(Succesele mici – generatoare de bucurii mari)

Este extraordinar de câte ori pe zi se poate schimba dispoziția omului!

După o dimineață posomorâtă și o lecție de șoferie (nu prea reușită) cu mașina prin aglomerația urbană, abia dacă-mi putui imagina ce ar trebui să se întâmple ca să-mi regăsesc zâmbetul și buna dispoziție.

Dar cum se întâmplă în cele mai multe cazuri, după ceva neplăcut  urmează neapărat ceva plăcut, așa cum după ploaie iese pe cer soarele. Mi-am recăpătat energia și voioșia după ce am fost pe la universitate: aici am aflat că am susținut cu brio (nota 10!) primul examen de stat, plus la care mi s-a înmânat diploma pentru conferința științifică la care am participat! Încă o veste bună pentru părinți și încă un motiv suficient pentru a-i zâmbi soarelui cu o mai mare poftă…243557

4 gânduri despre „Când după ploaie iese soarele…

Lasă un răspuns

