Colecționară de amintiri…

Câteva rânduri din jurnalul meu (scrise în vara lui 2007): „Rubrica sa, intitulată Tatuaje cu Mihail Vakulovskimă lasă fără cuvinte de fiecare dată. Articole superbe precum: „Plasarea produsului”, „Tatuaje temporare”, „Radio, carte, CD, viață”, „Copilul divin”, „Antiviață de raft”, „Bărbatul de 30 de ani” ș.a. pot doar să te încânte și să-ți confirme faptul că n-ai aruncat banii în vânt abonându-te la ”Flux”. Trecând cu vederea scrierile politice cu care ne hrănește în permanență acest ziar, textele lui Vakulovski apar ca ”un fir de lumină”, capabile să te captiveze și să te minuneze deopotrivă… Ele sunt altfel decât ceea cu ce suntem obişnuiţi să auzim sau să citim prin ziare, te provoacă să gândeşti altfel, îţi aduc frumosul în forma sa pură…”

CIMG3622

prin 2007 eram colecționară de… Tatuaje… )

Am fost ieri acasă și mi-am permis să petrec ceva timp răscolind prin caietele copilăriei mele. Așa am găsit, într-o cutiuță, un amalgam întreg de articole de Vakulovski, decupate frumușel din ziar și păstrate atent împreună cu niște jurnale. Aproape că uitasem de ele. Obișnuiam să le colecționez și să le recitesc când simțeam nevoia. Pe atunci încă nu mă gândeam la faptul că voi merge să învăț jurnalismul…

Astăzi nu mai colecționez nimic (din păcate). Poate doar… amintirile colecțiilor trecute…

Lasă un răspuns

