Ochii lui

Mi-am găsit în acești ochi toate visele adunate grămăjoară. De parcă s-au ascuns acolo și așteptau să le descopăr, să le recunosc. Vise care m-au legănat în copilărie, m-au tras de mâini și de picioare prin câmpiile tinereții și m-au făcut să vibrez pe tărâmurile marilor avânturi. Și cât de fericită sunt că le-am găsit pe toate în privirile sale!

Mi-am lăsat dorurile strâns îmbrățișate de albastrul ochilor săi și am înțeles cât de mult sunt dependentă… Sunt toată a lor! Am nevoie să le fur câte o sclipire în fiecare zi, precum am nevoie în fiecare zi de soare! În mângâierea lor mă scald precum într-o mare de fericire. Cu albastrul lor mă acopăr când mi-e frig. Și tot cu acest albastru mă acopăr când mi-e cald. În albastrul lor este toată mângâierea mea!

Iubesc doi ochi albaștri!

images (1)

Lasă un răspuns

