Pentru un păr frumos și sănătos, folosesc tratamentul cu keratină!

Eu îmi iubesc podoaba capilară, așa că m-am gândit să-mi compensez neglijența din ultimul timp cu un tratament absolut necesar pentru părul meu. Am încercat îndreptarea cu keratină, la sfatul mai multor prietene. Plus că această procetură te scutește de folosirea plăcii de îndreptat și te ajută să-ți menții părul sănător pe o perioadă îndelungată. M-am documentat înainte să folosesc procedura și am aflat următoarele:

Originară din Brazilia, procedura de îndreptare cu keratină netezește părul, îi îmbunătățește condiția, îi consolidează textura și elasticitatea. Părul devine rezistent la umiditate şi la condițiile meteo nefavorabile, este regenerat, recondiţionat și revitalizat, capătă un aspect mai moale, mai întins și mai strălucitor.

  • Keratina se fixează adânc în firul de păr și îi conferă rezistență.

Prin intermediul unui site comercial am făcut rost de voucherul cu care am beneficiat de o reducere de 67% pentru tratament. Mi-au fost propuse produsele profesionale Choco -Pure și îndreptarea s-a efectuat prin Metoda Braziliană.

Rezultatele m-au bucurat:

CIMG3312

Părul meu după procedura de îndreptare

CIMG3313

Mai mătăsos şi mai multă strălucire!

Pașii procedurii:

  •  Spălarea părului – se foloseşte un șampon special care pregătește părul să accepte keratina în interiorul firului de păr;
     
  • Aplicarea și timpul de acționare – se aplică pe păr keratina lichidă, se lasă să acționeze 30 minute;
  • Uscarea cu feonul – părul se usucă în proporție de 100%;
  • Fixarea keratinei în firul de păr – pas important care fixează și sigilează keratina în firul de păr, cu ajutorul plăcilor speciale.

Rezultatul tratamentului durează câteva luni, dar acesta poate fi repetat în fiecare lună, și cu fiecare aplicare se mărește rezistența şi sănătatea părului, m-a asigurat stilista. Urmează să mă conving personal.

Dragele mele  doamne și domnișoare! Să nu ezităm în a ne răsfăța podoaba capilară cu orice tip de tratament care să-i sporească sănătatea! Pentru că merităm!

Preț real pentru această procedură: 1200 MDL
Cu voucher: 500 MDL

3 gânduri despre „Pentru un păr frumos și sănătos, folosesc tratamentul cu keratină!

  1. Mereu ma minunez de atenta ta documentare asupra unui subiect pe care il dezvolti intr-o postare. Stiam ca esti talentata, scrisul tau mangaie si rasfata, energia ta pozitiva trece de dincolo de randuri si ajunge la sufletul cititorului. Dar nu pot decat sa te felicit pentru seriozitatea si daruirea cu care studiezi.
    La asta se adauga si frumusetea ta aproape nepamanteana, parul tau de Ileana Cosanzeana, sau mai degraba de iubita de Luceafar.
    Sa fii fericita si implinita, scumpa mea prietena! In acest fel incerc timid sa iti multumesc pentru dulceata vorbelor pe care mi le lasi atunci cand imi citesti cate o postare.
    Te imbratisez cu drag.

Lasă un răspuns

