Cu 22 de primăveri și cu al cincilea anotimp în suflet!

                                 

Astăzi am deschis ochişorii şi am zâmbit fericită! (Cu fericirea pe care o poți avea când te inundă cu îmbrățișări și cuvinte siropoase toți cei dragi sufletului tău.) Deși mă întindeam ca o pisicuță în așternutul moale, pufos, nu mi s-a permis luxul de a zăbovi prea mult în pat. De unde asemenea îngăduință?, când toți deodată dau buzna, entuziasmați, în camera ta… Se anunță a fi o zi de pomină, și cum urmează să joc rolul eroinei principale din spectacolul aceastei zile, nu m-am lăsat prea mult așteptată.

Se zice că cei născuți primăvara sunt persoane perfecționiste, visătoare, creative…70731 (1)
S-a întâmplat că primăvara m-am născut și eu, exact cu 22 de primăveri în urmă. Poate că într-o zi la fel de strălucitoare ca aceasta!

Frumos s-au împletit toate până acum: am cei mai scumpi părinți din lume, care mă iubesc și mă răsfață peste măsură, cei mai scumpi și extraordinari frățiori, cei mai buni și mai devotați prieteni și cel mai atent și grijuliu iubit! Este tot de ce am nevoie pentru a petrece această zi la maxim.

Îmi place viața mea și activitățile în care sunt implicată. Și dacă ar fi să mă întorc în trecut, nu aș schimba nimic din tot ce am făcut până acum. Deși ritmul alert în care-mi desfășor activitățile uneori mă epuizează, presimt că nu m-aș simți în barca mea dacă ar fi fost altfel. Am reușit să îmbin cu succes (și cu foarte multă muncă) cele două facultăți pe care le fac (de Litere și de Științe Economice), astfel încât să devin o fericire pentru părinți, și un model pentru colegi și prieteni. Am reușit să fac cunoștință cu personalități marcante, remarcabile într-un domeniu sau altul, de la care am învățat cât pentru o viață. Și pentru asta nu pot decât să le mulțumesc și să le manifest nemărginita-mi recunoștință. Am reușit să fac lucruri care m-au pasionat dintodeauna și care m-au ajutat să mă modelez – eu, fata care poartă în suflet cel de-al cincilea anotimp! Și nu este un altul – anotimpul sufletului meu – decât cel care are puncte tangențiale cu frumusețile tuturor celor patru anotimpuri laolaltă: primăvara, vara, toamna, iarna. Un anotimp al dragostei, al împlinirii și al realizărilor frumoase!

În această zi am să mă las răsfățată, alintată, iubită și înconjurată de toate persoanele prețioase din viața mea. Pentru că – Da! – merit. 🙂

Vreau să mulțumesc părinților mei, pentru surpriza minunată pe care mi-au făcut-o, și pentru strălucirea din ochi, pe care le-o datorez. Vreau să mulțumesc și iubitului meu, care nu încetează să mă surprindă plăcut și care de fiecare dată îmi suportă toanele (da, mai am și din astea 🙂 ), și care este alături de mine în această frumoasă zi din viața mea. Conchid că nu este nimic mai plăcut decât să le mulțumești, de ziua ta de naștere, și nu numai, tuturor persoanelor care au trecut peste mai multe impedimente și încercări de-a lungul timpului și au rămas, devotați, alături de tine, demonstrându-ți cât de semnificativ este rolul pe care îl ocupi în viața lor. Iar dacă asemenea persoane sunt multe în jurul tău, atunci te poți considera pe deplin un om fericit!

Vreau să vă mulțumesc și vouă, dragii mei prieteni de pe blog, pentru că v-am descoperit și m-ați lăsat să pătrund în ,,viața în cuvinte” pe care o destăinuiți fiecare pe blogurile voastre. Și, ca să răspund aici și provocării lui Cristian (blogger pe ,,Scrieri și cuvinte”), am să afirm că mi-am făcut blogul ca pe un confident, pe 9 decembrie 2012; ca pe o fereastră care să-mi facă legătura cu alte universuri, cu alți oameni dragi pe care nu i-aș fi putut descoperi altfel. L-am văzut ca pe un ”Jurnal” deschis tuturor, care să conțină nu doar creații poetice proprii (poezii, proză, eseuri, comentarii, cugetări), ci și articole de oricare alt gen, prin care aș putea să transmit o situație,o atmosferă, o întâmplare, un punct de vedere asupra unui subiect etc.

Nu am să adaug nimic mai mult, fiindcă mă așteaptă o zi frumoasă în față, cu multe momente speciale, pe care vreau să le savurez până la ultima picătura!

26 de gânduri despre „Cu 22 de primăveri și cu al cincilea anotimp în suflet!

  1. O! Sa fii implinita si sa aduni multe primaveri inspirate in frumusetea ta ca Om! Sa fii fericita si sa aduni de la viata doar clipe de bucurie si sa ai sanatate, scumpa noastra…

  2. La multi ani Mariana, iti doresc mult succes in viata sociala si cea profesionala , drumul vietii sa-ti fie presarat cu flori!!!!
    Te pup , aniversare frumoasa! 🙂

  3. vreau ca drumul descoperirii tainelor vietii sa te duca la multumitoare rezultate pe care cu rabdare si consecventa le vei stoca bine si va inrauri perpetua cautare, caci ce e viata daca nu o cautare de aflare? sa fii puternica si muncitoare-n acest sens si sa te bucuri de ce antrenezi sa poti! numai bine! 🙂

  4. Pingback: Cu 22 de primăveri și cu al cincilea anotimp în suflet! | Yogoshima's Blog

  5. Nu am să adaug nimic mai mult, fiindcă mă așteaptă o zi frumoasă în față, cu multe momente speciale, pe care vreau să le savurez până la ultima picătura!

Lasă un răspuns

