La cara oculta – Un film demn de OSCAR!

la_cara_oculta                               

Deși a apărut pe marele ecrane în 2011, abia astăzi l-am privit pentru prima dată. Este genul de film după care nu-ți poți începe imediat activitatea cotidiană, oricare ar fi ea.  Am aflat, spre marea mea surprindere, că niciunul dintre prietenii mei nu l-a văzut, încă. Așa că îl recomand, tuturor, cu insistență.

La cara oculta (”The Hidden Face”) este thrillerul pe care merită să-l vezi! Tensiunea și emoțiile cresc progresiv și te determină să-l privești atent, cu încordare, fără să clipești. M-a ținut în suspans din primile minute până la final, diminuându-mi treptat orice ipoteze făcute anterior, când așteptam cu sufletul la gură deznodământul.

10

Este un thriller psihologic care se deosebește de altele de acest gen. Nu abundă în crime, scene violente, fantome și alte elemente similare, însă scenaristul ne va surprinde cu o intrigă tulburătoare, imprevizibilă.

Dragostea, gelozia și trădarea sunt doar unele nuanțe abordate în film, într-o manieră captivantă. Cei trei protagoniști ai peliculei sunt tineri și frumoși şi prezintă un joc actoricesc ireproșabil.

la-cara-oculta-859041l

Sfătuită de proprietara casei pe care o închiriază, Belen decide să-și pună soțul la încercare. Îi lasă o înregistrare pe telefon în care îi declară că-l părăsește. În încercarea de a uita mesajul Belenei, Adrian își găsește consolare în brațele chelneriței Fabiana.  Belen dispare şi Fabiana se mută să trăiască cu Adrian. Curând, în casă încep să se petreacă lucruri ciudate, legate de dispariția misterioasă a fostei iubite a lui Adrian.

20103259.jpg-r_640_600-b_1_D6D6D6-f_jpg-q_x-20120510_033600

Deși nu este un thriller american, această producție spaniolă va fi, cu certitudine, pe placul multora. Belen este jucată de tânăra Clara Lago, cunoscută pentru rolul lui Gin în filmul ”Tengo ganas de ti”.

Filmul e demn de Oscar, după părerea mea! Este făcut după o idee originală, nu seamănă cu nimic din ce am văzut până acum, e profund şi intrigant. E cel mai bun film pe care l-am văzut în ultimul timp!

După vizionarea acestei pelicule sunt fericită că sunt liberă să păşesc pe acest pământ, să inspir acest aer și să admir cerul de deasupra capului. Cine știe ce farse îți mai rezervă soarta…

4 gânduri despre „La cara oculta – Un film demn de OSCAR!

  1. Am o sugestie, tot de origine spaniola, un thriller putin mai dur, dar la fel de intens in exprimarea sentimentelor si emotiilor: Los ojos de Julia. Garantez ca nu vei regreta 🙂 Apropo, ai un blog f frumos. Imi plac recenziile tale, iar cartile sunt pe gustul meu. Bafta in continuare!

Lasă un răspuns

