Când îmi ceri inima…

Mă întrebi
ce ai putea să-mi oferi în schimbul vieții mele?

Oferă-mi siguranța…
Siguranța că în casa noastră,
clădită din zâmbete și îmbrățișări dulci,
va trăi mereu soarele!

Că adieri de speranțe vor clipi fericite
când iluziile vor înceta să mai fie doar iluzii,
când visele vor prinde forme și contur
și când în fața noastră se va întinde
întreg universul!,
pregătit să întâmpine o dragoste curată.

Siguranța că nu voi rămâne singură
Când voi avea nevoie de o îmbrățișare,
Și că voi fi privită de acești ochi,
care acum îmi jură iubire veșnică,
cu aceeași căldură și la 60 de ani.

Siguranța
Că alături de mine va fi mereu
anume acest ”Tu” pe care-l văd în față,
și pe care îl voi iubi,
și peste ani,
mai mult decât
ceea ce vrei acum să-ți ofer –
Viața mea!

iubire (1)

3 gânduri despre „Când îmi ceri inima…

Lasă un răspuns

