Doleanță

Privesc prin fereastră cerul.3

De câteva zile tot cerșesc câțiva fulgi, în amintirea primelor zile de decembrie, când imense perdele de ninsori acopereau orășelul.

Liniștea care s-a lăsat în cartierul unde locuiesc, după sosirea acestui 2013, mă predispune la nostalgii. Doar o ninsoare învolburată mi-ar trezi dorința de a ieși afară, de a surâde împreună cu prietenii mei la atingerea fulgilor mășcați, pufoși, pe care nu-i poate reține nimeni din avântul cu care aleargă spre pământ, spre a-l săruta.

Iubesc fulgii!

Iubesc agonia cu care aceștia brăzdează văzduhul, înainte de a-și încheia calea!

Îi aștept! Îi chem! Îi visez!

Sorbindu-mi, lângă fereastră, ceaiul fierbinte- privesc spre cer! Poate, din milă pentru ochii mei imploratori, își va deschide porțile și-i va lăsa să cadă, ca o furtunoasă expresie la dezlănțuirile calde ce ne furnică spiritual în asemenea momente!

2 gânduri despre „Doleanță

  1. @ Buna dimineata !
    La Multi Ani 2013 !
    Sanatate, impliniri, MUZA puternica si roditoare
    Si-o VIATA -asa, cum ti-o doresti
    Senina si frumoasa ca o floare
    La Multi Ani sa traiesti !
    Minunata descrierea drmului FULGULUI de NEA !
    Imi place !
    Weekend placut !
    Aliosa.

Lasă un răspuns

