Cum mă face cititul mai sexy?

dezbatere-prioritati-pe-timp-de-criza2-300x240

M-am trezit în 2013 citind curioasă un dialog pe facebook. Și mi-a atras atenția anume prin subiectul care s-a pus în discuție: ”Cum mă face cititul mai sexy?” Am fost intrigată nu atât de întrebare cât de răspunsurile participanților la analiza subiectului. O să redau mai jos câteva din ele, notând persoanele cu literele A și B:

”A: Citind, știi ce ei nu știu și capeți în ochii si mintea lor un aer misterios. Misteriosul este sexy.

B: Acest misterios e cunoştinţa…cunoştinţa te face deştept sau înţelept, dar nicidecum nu sexy. Am întîlnit oameni citiţi, dar niciunul nu îmi părea sexy pentru că era citit.

A: Nu am prezentat ideea mea ca pe ceva absolut, ci ca pe ceva posibil.
Daca tu nu esti de acord, nu inseamna ca nu exista; este punctul tau de vedere.
Nu esti in masura de a emite judecati de valoare în acest caz pentru simplul motiv că gusturile nu se discuta.

B: Gusturile se discută, dar nu vorbeam despre gusturi ci despre o expresie care nu o înţeleg. Nu am spus că nu ai dreptate, nu te aprinde, doar am spus că nu înţeleg cum cititul te poate face sexy.

A: Încurcate sunt căile Domnului.  Sunt foarte multe lucruri pe care nu le ințelegem toata viata, oricat de citiți sau savanti am fi. Nu te impacienta tu pentru asta ca vei intâlni în viață lucruri mult mai grele pe care nu le vei intelege.”

…și dezbaterile pe acest subiect au continuat, ca până la urmă să se ajungă în același punct de unde a început discuția: ”Cum mă face cititul mai sexy?”, fără nici o constatare finală și plauzibilă.

Este interesantă întrebarea, și dă de gândit. Și pentru fiecare răspunsul la această întrebare a fost diferit, așa cum vede și înțelege, sau vrea să vadă și să înțeleagă el acest răspuns, așa cum în final a menționat și persoana A: ”În viață totul este relativ. Pentru fiecare, universul lui este atat cat cunoaste el despre lume.
Sub nicio forma nu exista obligativitatea ca toti oamenii sa aiba aceeasi gandire si același comportament. Oamenii sunt totuși unici, chiar dacă au foarte multe trăsături comune, cel puțin, conform piramidei lui Maslow.”

Ne face cititul mai sexy sau nu, nu putem ști cu preciziune, dar cert e faptul că cititul este o părticică indispensabilă celui care vrea să poată înțelege, măcar, această întrebare, ca să-i poată găsi, într-un final, calea, cheia, răspunsul sau ce o fi dorit…

8 gânduri despre „Cum mă face cititul mai sexy?

  1. Cred, că da, cititul ne face mai sexy. Ca look, comportament. Un filrt între doi ce au citite ceva cărți la viața lor, e cu mult mai savuros.

  2. cititu le face pe fete mai inteligente (daca nu ne referim la bravo girl, cosmopolitan, unica & shit). si inteligenta e sexy. la baieti nu stiu cum e, poa sa citeasca unu cat vrea el, tot nu-l vad sexi. (ba il vad daca citesc si eu vo trei volume de busuioaca inainte).

  3. Se pare că Minulescu era considerat extrem de sexy pentru felul în care reuşea să le încânte pe fete cu deşteptăciunea sa, în ciuda aspectului său fizic. Prin citit omul se cultivă, devine mai inteligent, inteligenţă care se vede atât în conversaţie cât şi în privire. Dacă pui în practică cele citite (exemplu – ştii să seduci „ca-n cărţi” cu muzică, mâncare bună, conversaţie de calitate) devii în mod cert sexy şi misterios în ochii partenerului. Te întrebi oare ce mai ascunde dacă asta te-a dat gata de la simplă întâlnire. Eu am preţuit mult inteligenţa, umorul de calitate, calambururile, jocurile de cuvinte şi trimiterile finuţe. Oricât de dotat eşti, în mod nativ, cu inteligenţă, doar o lectură potrivită şi folosirea a ceea ce înveţi citind, te poate face atrăgător. Deci nu ne gândim neapărat la o persoană cu o carte în mână – ci la ceea acţiunile acesteia după lectură 🙂 Cel puţin eu văd aşa lucrurile. Interesantă dezbatere 🙂

    • Nu cred că persoana care și-a pus aceasta întrebare a dorit sa fie mai sexy, ci mai degraba a vrut sa afle cum? sau de ce? cititul îl poate face să arate sexy. Anume din acest motiv a pus aceasta intrebare grupului intitulat: ”Citesc, deci sunt sexy!”

Lasă un răspuns

