Cadoul de Crăciun!

Dacă e să mi se dăruiască un cadou, nu m-ar bucura nimic mai mult decât o carte!
Iar acum, după ce am reușit cu examenele și am parte de o mică vacanță bine meritată, vreau să mă desfăt și cu o lectură pe măsură!

Cadoul surpriză a venit din partea fratelui meu, care știe cu ce să mă alinte! Un set din 5 cărți pe care nu am răbdare să le răsfoiesc!

Le vedeți mai jos:

CIMG2940

Aceste 5 cărți și-au făcut apariția în biblioteca mea exact la timp!

  • Villette, Charlotte Bronte (volumul 2);
  • Contele de Monte-Cristo, Alexandre Dumas;
  • Cele mai frumoase poezii de dragoste;
  • Calomnii mitologice, Octavian Paler
  • Om bogat, om sărac, Irvin Shaw.

Voi veni pe parcurs cu mici recenzii/emoții produse de lectură! Până atunci însă vreau să închei romanul Marile speranțe de Charles Dickens!

Crăciun fericit! …și cât mai multe cadouri frumoase! 🙂

Un gând despre „Cadoul de Crăciun!

Lasă un răspuns

