Srăină

poze-groaza-wallpaper-poze-groaza-cu-femei1

Frumoasă eşti-
dar frumuseţea ta
e ’nveninată cu puteri diavoleşti,
şi mă prăvăl în hău ca o stafie
de fiecare dată cănd zâmbeşti.

Ai ochii mari-
privirea ta mă arde
ca focul ce în inimă-mi mocneşte,
şi râde sfidător, cu răutate
de sufletu-mi ce prea mult te iubeşte.

Vreau să te uit…
şi chiar de ’ncerc,
de zile liniştite nu am parte,
mă ţii alături, apoi mă părăseşti,
Străină-mi ești și-atunci când ești aproape.

Tu, dulce rea!
Cît ai să mai tot chinui
O inimă ce plânge după tine?
Nu mai codi, de nu mai ești a mea-
Întoarce-mi totul… eşti TOTUL pentru mine…

Mariana Raileanu

3 gânduri despre „Srăină

  1. am descoperit accidental pagina ta wordpress, ti-am citit poeziile postate, sunt uimit. am crezut ca numai eu mai am talent in lumea asta (:D) glumesc logic, bravo, ma bucur ca in tara noastra poezia e inca apreciata.

Lasă un răspuns

