Plină de cântec!

felicitare_sarbatori_de_iarna_5

De câțiva ani m-am tot ascuns de muzică. Ziceam că-mi face rău. Dacă ascultam o melodie mai tristă mă înfuriam amintindu-mi de cutare sau cutare întâmplare, dacă auzeam o melodie mai veselă mă înfuriam că există atâta fericire în lume care trece pe lângă mine. Fiecare cântec îl asociam, involuntar, cu o amintire, cu o întâmplare, cu o emoție. Așa că decisem într-o zi să elimin muzica din viața mea, așa cum aceasta doar îmi înmulțea neliniștile în loc să le diminueze. Fără muzică nu-mi mai permiteam să pribegesc pe insule ale gândurilor pe care doream să le evit cu tot dinadinsul.

Astăzi însă m-am umplut de bucurie!

Trecând noaptea prin orașul plin de luminițe, pregătit pentru Anul Nou, am auzit o frântură de colind izvorâtă prin fereastra întredeschisă a unei cafenele. M-a răscolit! Atât de mult m-a înviorat încât mergeam pe drum zâmbind, dansând și chicotând de una singură! Sunt plină de cântec! Sunt fericită că muzica m-a regăsit! Precum era fericit ciobanul când și-a găsit mielul rătăcit din cei 100 pe care îi avea. O fi de vină aroma sărbătorilor, sau scânteia care zburdă-n văzduh vrăjind tot de laolaltă, nu știu, dar de un lucru sunt sigură: nu mai alung niciodată muzica din viața mea!

puteti auzi aici fragmentul de colind care m-a umplut de cântec!:

Colind Fuego, Nicăieri nu-i ca acasă

Lasă un răspuns

