Legată la ochi

Nice-Fantasy-Art-7

Legată la ochi, te dibui, lumină,
Te strig și te chem pe coline de dor,
Te caut în lume, dar vină!, hai vină!
Şi fii pentru mine un sfânt ajutor!

Să văd îmi doresc cerul ‘nalt şi senin,
Lungi arcuri de flori ancorate-n văpaie,
Pădurea cu brazii şi cântec divin,
Cu freamăt de dor în câmpia bălaie.

Legată la ochi, te chem, lumină,
Arată-mi frumosul din univers!
Arată-mi că viața e încă senină,
Oferă-i chiar tu – de poţi – înţeles.

Să văd îmi doresc tot ce zboară sub stele,
Amurgul din noapte, și albul din el.
Să dau colorit dulce zilelor mele
Să cresc copac falnic din mic firicel.

Mariana Raileanu

Lasă un răspuns

