I-am regăsit!

tumblr_lssmjmlsfq1qc4obho1_500_large

Asemenea fulgi, mășcați și pufoși, am mai văzut anul trecut, doar o singură dată, pe când stăteam la o oră de curs în banca de lângă fereastră.

Îmi amintesc cum a început să ningă, dintrodată. Fulgi mari și grei parcă ar fi luat cu asalt asfaltul rece și puțin umed din acea dimineață. Privirile entuziasmate ale colegilor n-au mai putut fi atente la ce se petrecea în clasă. Fulgii îi chemau, îi strigau ștrengărește să iasă afară, și profesorul zâmbia, îngăduitor, la răstimpuri: Imediat după oră ieșim la o babă de zăpadă!

Și-am așteptat! încordați, să finisăm mai repede ora ca să ieșim să prindem și noi măcar o frântură din frumusețea de basm de după fereastră.

Dar n-a fost să fie. Când am ieșit cu toții cerul se domolise: nici un mic fulgușor în tot albastrul său. Iar fulgi ca ăia, din acea zi, n-am mai văzut niciodată.

Și-au apărut astăzi!, aceeași de atunci. Dar acum nu mai stau la fereastră! Ies afară să-i întâmpin, să-i îmbrățișez, să mă joc cu ei, să mă bucur de iarnă!

Tu mergi?

Lasă un răspuns

